Nytt nummer av Smart Seniors medlemstidning Extra Smart

Under vecka 34 och 35 delas Smart Seniors medlemstidning Extra Smart nr 3, 2016 ut till prenumeranterna. Smart Senior är en rabatt- och förmånsklubb för seniorer och pensionärer. Alla som fyllt 55 år kan bli medlem.

Smart Senior samarbetar med flertalet starka och välkända varumärken som t ex Scandic, Synoptik, Guldfynd, Kronans Apotek, Tele2, Swebus, Bilprovningen, Adlibris, Tre, Solresor och Gjensidige. Medlemstidningen Extra Smart utkommer med fyra nummer per år och i den kan medlemmarna läsa intressanta reportage och aktuella rabatter och erbjudanden.

- Idag erbjuder vi fler än 350 rabatter och förmåner till våra hundratusentals medlemmar. Antalet rabatter ökar hela tiden vilket är glädjande för våra medlemmar. I medlemstidningen Extra Smart kan våra Smarta Seniorer i lugn och ro läsa om några av alla de rabatter som finns i vårt utbud. I detta nummer har vi bland annat ett härligt reportage med profilen och legenden Svenne Hedlund från Hep Stars. Kan passa på att nämna att Hep Stars även är med på vår kryssning Skepp & Skoj den 24 april, säger Tina Svensson, marknadschef Smart Senior.

Tidningen är på 32 sidor där 10 sidor är medlemsrabatter varav en sida är lokalt för rabatter i Västerås.

- I årets första nummer var det premiär för vårt korsord "Smarta Krysset". Detta var mycket populärt och vi fortsätter med korsord även i detta nummer av tidningen. Extra Smart finns även att läsa som digital publikation, vilket gör det möjligt att läsa tidningen var och när som helst, säger Tina Svensson.

Nästa nummer av Extra Smart kommer i november 2016.

________________________________________________________________________________________

Smart Senior är en rabatt- och förmånsklubb som erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger hundratals med förmåner och rabatter från hundratals företag. Smart Senior har idag nära samarbete med de flesta pensionärsförbunden samt även med Skattebetalarnas Förening. Idag har ca 450 000 seniorer och pensionärer ett Smart Seniorkort. Priset för att bli medlem är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information se www.smartsenior.se

• extra smart