Förvaringslådan står stadigt i bilen under resan och kan säkras fast med bilbältet.

Praktisk förvaringslåda för baksätet

Skapa ordning i bilen med en praktisk förvaringslåda i baksätet. Förvaringslådan har många fickor och fack för såväl stora som små saker. I de fem yttre nätfickorna platsar exempelvis mobilen, solglasögon och bilgodis. De stora facken gör sig utmärkta för att placera vattenflaskan, böcker, surfplattan eller paraplyet.

Prylarna ligger säkert i förvaringslådan, som kan säkras fast genom att spänna fast bilbältet genom öglan på lådans baksida.

De två stora facken har löstagbara avgränsare som sitter fast med kardborrband och kan justeras efter behov.

Förvaringslådan står stadigt i bilen under resan, och det praktiska handtaget gör det enkelt att bära med den.

Förvaringslådans mått:
Längd 35 cm
Bredd 24,5 cm
Höjd 29 cm

Läs mer om Förvaringslåda för baksätet: