3 tips - så sammanfattar du 2015 i bilder

Vill du sammanfatta året som gått? Varför inte göra det med hjälp av dina bästa bilder. Vi har blivit experter på att föreviga viktiga ögonblick. Göm inte undan dessa fina minnen utan fortsätt att njuta av dem så länge du kan. Här kommer våra 3 bästa tips på hur du kan sammanfatta året i bilder:

1. Sammanfatta 2015 i ett kollage
Skapa ett kollage av de bästa bilderna från 2015. Allt från en poster som du själv ramar in till en komplett postertavla eller canvas färdig att hänga upp på väggen. Söker du ett ännu mer unikt sätt att skapa snygg väggkonst finns flera lite annorlunda alternativ som akrylglastavlaaluminiumtavla eller tryck på vinyl. Besök smartphoto och se hela utbudet av kollage. Samtliga produkter under kategorin väggdekoration & canvas har mängder av designförslag för att skapa kollage. Beroende på vilket material du väljer att trycka ditt kollage på finns det alternativ från 29 kr plus porto och uppåt.

2. Framkalla dina bästa bilder från 2015 på fotopapper
Den traditionella framkallade bilden är fortfarande väldigt uppskattad. Men sedan digitalkameran och mobilkameran gjorde entré har möjligheterna och alternativen blivit så många fler när det gäller att framkalla eller trycka sina digitala bilder på proffsigt fotopapper. Skapa fotoväggar, klä in en dörr med foton eller skapa ett eget kollage med massa småbilder i en stor ram. Välj själv din favorit bland alla format och möjligheter, allt från traditionella albumsbilder i 10×15 cm till kvadratiska bilderretrobilder eller svartvita bilder. Nyhet är också bilder i panorama. Digitala bilder på fotopapper kostar från 0,85 kr styck.

3. Gör en årsbok över 2015 i en fotobok
Har din digitala bildbank vuxit under 2015? Har du många favoritbilder från året som gått? Skapa då en egen Årsbok från 2015 men bilder från vardagen, semestern och speciella tillfällen. Valen du har när du ska skapa en fotobok är oändliga. smartphoto har fotoböcker från 79 kr och uppåt, från storlek 17,50 x 13,70 cm till 42,50 x 30,50 som liggande eller 30,50 x 30,50 cm som kvadratisk. Du kan välja att lägga mycket tid på din fotobok och skapa dina uppslag helt själv eller om du har mindre tid välja funktionen auto fill där smartphoto föreslår bästa möjliga lay-out baserat på dina bilder.

Fotoböckerna är uppdelade i olika kategorier med förslag på utseende och design efter vilken typ av bok du vill skapa. Bland kategorierna hittar du; vardag, semester, barn/konfirmation, baby och bröllop.

Kontakta oss på press@smartphoto.com för vidare information.
www.smartphoto.com

Är du journalist eller bloggare och vill göra ett inlägg/reportage om hur du sammanfattar året i bilder. Kontakta oss så hjälper vi er gärna med mer inspiration och idéer.