Ny dubbelsidig Studentskylt för Studenten 2015, hos smartphoto.se

Studenten är en stor festlighet som ofta blir ett av livets största minnen. För de flesta är det en efterlängtad dag som setts fram emot länge. Familj, släkt, nära och kära firar och hurrar för den som tar studenten hållandes ett Studentplakat med bild på studenten.

Hos smartphoto hittar du allt du behöver för ett fulländat studentfirande. Vi har olika Studentplakat, den klassiska Studentnallen, festdekorationer och personliga Fotopresenter – här hittar du något som passar för alla.

smartphoto har i år lanserat en ny efterfrågad Studentskylt – Studentskylt Deluxe med bild på både fram- och baksida. Med smartphotos nya tvåsidiga Studentplakat, blir det ännu enklare att synas och visa upp var studentens familj och vänner samlas. Även den klassiska Studentskylten är förnyad med slätare och mer hållbar laminering över studentbilden.

”Vi på smartphoto har sedan förra årets studentkampanj fått flera önskemål från våra kunder om en tvåsidig studentskylt. Nu finns denna skylt på www.smartphoto.se, under produktnamnet Studentskylt Deluxe och finns att beställa antingen online eller genom ett pappersformulär som du skickar till oss med posten.”

”Sedan förra året har vi även utökat vårt sortiment med nya produkter som passar utmärkt till studentfirandet. Bland annat roliga Fotoballonger, Vimplar att dekorera festlokalen med samt Placeringskort och Dekorationsklistermärken för att göra dukningen mer personlig och inbjudande, säger E-commerce manager Anna Willgohs.

• fotoprodukter

smartphoto - fotoprodukter på nätet.

smartphoto, tidigare ExtraFilm, är Europas ledande fotoproducent på nätet. Hos oss kan du skapa personliga fotoprodukter med dina egna bilder, framkalla bilder, skapa fotobok, lägga foto på canvas, beställa förstoringar eller varför inte en present till någon såsom en musmatta, fotomugg, fotoalmanacka eller något annat ur vårt digra sortiment! Nu under studentsäsongen har vi klassiska Studentskyltar och dubbelsidiga Studentplakat. Så släpp lös din fantasi och gör det idag. Framkalla dina digitala bilder hos oss och ta del av det roliga!