Upptäck smartphotos unika smartgaranti

100% nöjd kundgaranti. smartphotos unika garanti ger våra kunder trygghet.

Att göra fotoprodukter hos smartphoto är ett enkelt och smidigt sätt att bevara alla dina bästa minnen. Många av våra kunder lägger ner mycket tid på att göra en perfekt Fotobok med noga utvalda bilder och passande texter. Även den bästa kan stava fel eller skriva fel årtal, vilket så klart är väldigt tråkigt. Med smartgaranti får kunden möjlighet att göra om sin produkt utan extra kostnad, även om det är kunden själv som till exempel har råkat skriva fel text i sin Fotobok eller valt fel bild till sin Canvas eller sin Mugg. För oss betyder det mycket att kunderna är helt nöjda med sina produkter.

Vi erbjuder smartgaranti på Fotoböcker, Väggdekoration, Kalendrar, Fotopresenter och Fotokort.

”Våra kunder är ofta väldigt kreativa och duktiga, men det kan ändå hända att kunden till exempel skriver fel datum på inbjudan till bröllopet. Då känns det tryggt att man kan ta kontakt med vår kundtjänst och enkelt få hjälp att göra nya inbjudningskort, utan extra kostnad. Reaktionen från kunderna är lättnad och glädje, vilket så klart också gör oss glada.”, säger E-commerce manager Anna Willgohs.

Läs mer om smartphotos smartgaranti här

• canvastavlor och väggdekoration
  • fotoböcker
  • fotokort
  • fotoprodukter
  • erbjudanden & kampanjer

smartphoto - fotoprodukter på nätet.

smartphoto, tidigare ExtraFilm, är Europas ledande fotoproducent på nätet. Hos oss kan du skapa personliga fotoprodukter med dina egna bilder. Framkalla dina bilder, skapa en fotobok, gör en canvastavla, beställ förstoringar eller varför inte gör en present till någon såsom en musmatta, fotomugg, fotoalmanacka eller något annat ur vårt digra sortiment! Så släpp lös din fantasi och gör det idag. Vi erbjuder smartgaranti - 100% nöjdgaranti.