Smartsign får ny medarbetare i Norge

Nu satsar Smartsign ännu mer på att ta marknadsandelar i Norge. Anne-Mette Sørum, som är ny säljare med ansvar för Norge, är en viktig del i denna satsning.

Smartsign utökar sin lokala närvaro i Norge med hjälp av Anne-Mette Sørum som har bred och lång erfarenhet av den norska marknaden för digital signage.

– Anne-Mette är en stor tillgång i vår expansionsplan för Norge, säger Smartsigns försäljningschef Daniel Pettersson. Tack vare Anne-Mette hoppas vi öppna upp den norska marknaden och det är verkligen roligt att vi har fått med oss henne i företaget. Nu kan vi sätta full fart framåt på den norska marknaden.

Anne-Mette Sørum började den 1 februari och kastades direkt in i hetluften under den stora branschmässan ISE i Amsterdam. Hon har nu inlett samarbetet med de norska distributörer och partners som Smartsign haft sedan tidigare.

Nu räknar Smartsign med att ta nya marknadsandelar och ytterligare etablera sina unika produkter.

– Det är mycket spännande att få arbeta med Smartsign och en stor utmaning att få företaget att växa här i Norge, säger Anne-Mette Sørum.

Jag tror att det är en stor fördel att jag kan marknaden och branschen sedan tidigare. Smartsign har redan kommit igång bra i Norge och jag är glad att få ta rollen och bidra till att etablera Smartsign ytterligare.

Om Smartsign
Smartsign grundades 1998. Bolaget har sitt huvudkontor i Dalarna men även ett kontor i Kista, Stockholm. Tusentals företag världen över använder Smartsigns mångsidiga plattform för Digital Signage för att hantera och publicera unik och anpassad information. På alla enheter – oavsett plattform.”Smartsign - Get your message through”.

Fler pressmeddelanden från Smartsign och bilder finns att hämta på:

LinkedIn Smartsign - Get your message through

Web:www.smartsign.se

Youtube: http://www.youtube.com/SmartsignManager

För mer information:
Martin Romanowski, vd, Smartsign AB, tel +46 705 55 98 06, martin.romanowski@smartsign.se
Daniel Pettersson, försäljningschef, Smartsign AB, tel +46 73 310 94 80, daniel.pettersson@smartsign.se

Smartsign grundades 1998 och är en av de ledande leverantörerna av programvara för digital skyltning s k Digital Signage. Programvaran är en paketerad svensk produk. I kundbasen finns bl.a. Green Cargo, Ericsson, Forex Bank, Skandia, Outokumpu och flertalet skolor och kommuner.

Smartsign har idag avtal med världens ledande distributörer och har även avtal med världens ledande leverantörer inom LCD och plasmaskärmar.