Smiling Faces höjer kompetensen ytterligare!

Smiling Faces befinner sig i en stark tillväxt. För att ytterligare säkerställa en ordnad och positiv utveckling tillsattes Tina Rehnman som Ekonomichef den 1 november. Tina arbetade senast som Konsultchef på Dfind Finance & Executive, ett bolag inom Profficekoncernen. Hon har även en gedigen ekonomibakgrund från företag som SEB Kort, Twentyfourseven och Teracom med flera.

- Smiling Faces befinner sig i en intressant utvecklingsfas. Det känns stimulerande och spännande att få vara med och bidra till den positiva utvecklingen framåt, säger Tina Rehnman.

Genom Paus Management® leder, utvecklar och samordnar Smiling Faces funktionen och leveransen av kaffe och kaffemaskiner, vattenmaskiner och det egna konceptet FoodBox, matkylar till arbetsplatsen samt frukt och företagspresenter. Företaget är ISO-certifierat inom både miljö och kvalitet samt klimatkompenserar hela sin verksamhet. Med ett 30-tal medarbetare skräddarsyr Smiling Faces den perfekta pauslösningen hos sina kunder. Paus Management® baseras på varje specifikt företags egna förutsättningar – allt samlat på en faktura, med en kontaktperson, samordnade leveranser och med miljön i fokus.

- Det händer mycket hos oss just nu. Vi befinner oss i en intensiv fas och har nyligen förvärvat företaget Fruktkedjan. Vi växer på alla håll och vill samtidigt vara säkra på att leverera värde och fortsatt hög kvalitet till våra kunder och övriga intressenter. Att i ett skede som detta hämta hem outsourcade tjänster och tillsätta en kvalificerad Ekonomichef är helt i linje med vår tillväxtstrategi och att det blev just Tina är extra glädjande. Hon bär upp vårt varumärke med ett leende och hennes bakgrund och erfarenhet ger helt rätt profil för att mobilisera Smiling Faces för framtiden, säger Smiling Faces VD Patrik Tysell.

Smiling Faces hälsar Tina Rehnman varmt välkommen till företaget och ser fram emot att sprida ännu fler leenden tillsammans!