Jubileumstävla om fina priser!

Jubileumstävla om fina priser!

I år firar Sodexo 10-årsjubileum i Sverige. Det uppmärksammar vi med en jubileumsbok som berättar om resan från det första SARA-bolaget fram till 2000-talet, då vi blev en del av Sodexo. Boken tilldelades nyligen pris för "Årets bildberättelse" av Måltidsakademiens biblioteksstiftelse.

Våra rötter har sitt ursprung i det svenska folkhemsbygget. Vår första uppgift var att modernisera de enklaste folkrestaurangerna och skapa förutsättningar för bättre mat- och dryckeskultur. Ett uppdrag som ledde fram till att vi så småningom blev Sveriges ledande restaurang- och hotellföretag.

Våra tjänster har utökats i takt med samhällets utveckling. Städtjänster införlivades i företaget på 1970-talet och vår ambition idag är att erbjuda marknadens bästa servicelösningar. Att leverera god service och kvalitet har allt sedan vi startade varit det viktigaste i vår verksamhet. Vi gör varje dag vårt yttersta för att våra kunder och gäster ska äta gott och trivas i rena, funktionella och trevliga miljöer.

I menyn här nedan kan du läsa om vår historia och hitta svaren på frågorna i vår Jubileumsquiz där du kan tävla och vinna fina priser.

Tävlingen är öppen för alla våra kunder, gäster och brukare under veckorna 48-52.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.

Klicka här för att läsa mer och delta i vår tävling >