Isel CNC maskin - special

Isel Germany ställer ut på underleverantörsmässan FMB Süd 12-13 Februari

Isel Germany AG ställer ut på fackmässan FMB Süd den 12 -13 Februari 2020. FMB Süd är en underleverantörsmässa för maskinbyggare och maskinkonstruktion.

I Isel Germanys monter kommer det att finnas industriella applikationer, CNC-maskiner samt ett flertal av deras väl beprövade automationskomponenter. Isel Germany verkar inom drivteknik, industriell elektronik, maskindelar, enheter och system, mekatroniska system, mät- och testteknik, montering, hantering och automatiseringsteknik, styr- och reglerteknik.

Ladda ner en kostnadsfri biljett här
 Solectro AB är återförsäljare i Sverige och Norge. Solectro AB är leverantör av ett brett spektrum av CNC-maskiner och många komponenter inom elektronik, mekanik och automationsområdet.

Länk till  Isels CNC maskiner och isel mekanik