Vad vill ni att er robot skall kunna göra?

Vad vill ni att er robot skall kunna göra?

Du vet väl att OnRobots produkter öppnar upp nya chanser för att automatisera uppgifter du inte trodde var möjliga. OnRobot är banbrytande på grepp- och avkänningssystem för industriell automatisering. Med OnRobots applikationer är det lätt och enkelt att utforma samarbetsapplikationer som gör det möjligt för din personal att arbeta sida vid sida med de kollaborativa robotar som finns på arbetsplatsen. Det finns tillbehör för montering, ytbehandling, pick & place, maskinbearbetning och testning.

Det bästa av allt är att de passar till de flesta märken och modeller. Passa på att fråga oss redan i dag. Snabba och korta leveranstider.

Oavsett vilken process du vill förbättra och vilken robot du föredrar, så hjälper One System Solution dig att automatisera snabbt och sömlöst.

Plocka och placera

Putsning och slipning