7e Himlens nya vd tror på hållbar passion via nätet

- Jag tror verkligen på nätdejting och är själv ett levande bevis på att det fungerar, säger Anna Bellman, ny vd på 7e Himlen som för drygt tre år sedan träffade sin sambo genom just 7e Himlen.

- För att en relation ska hålla och bli stark är det avgörande att det grundläggande stämmer, som respekt, trohet, lojalitet, syn på familj, religion och målsättningar i livet. Genom 7e Himlen ska det vara lätt att träffa rätt livspartner. Nu är utmaningen att göra det tydligt för fler, säger Anna.

7e Himlen startade år 2000 på kristen grund. Idag vänder den sig inte bara till troende, utan till alla som sympatiserar med och värdesätter kristna värderingar.

- Nu breddar vi oss och växer som dejtingsajt. 7e Himlen har en trovärdighet som vi vill stärka och vi kommer bland annat att arbeta ännu mer med säkerhet för att det alltid ska vara tryggt att dejta genom 7e Himlen. Vi kommer också under året att titta på nya marknader utöver Sverige, Norge och Danmark där vi finns idag.

Sedan starten för nio år sedan har tusentals par träffats genom 7e Himlen och flera hundra av dem är idag gifta.

Anna Bellman har lång erfarenhet av kommunikationsbranschen. Hon har bland annat varit marknadschef på Capgemini och driver sedan några år tillbaka kommunikationsbyrån BellaCom.

Anna Bellman, vd 7eHimlen, +46 733 86 04 64, anna@7ehimlen.com

• dejting
  • passion
  • partner
  • matchmakingsajt
  • kärlek

Om 7e Himlen
7e Himlen är en dejtingsajt som bygger på kristen grund. Vi har 12 500 medlemmar i Sverige, Norge och Danmark. 7e Himlen ägs av Mediehuset Vårt Land och Swedmedia.
Läs mer på www.7ehimlen.com