Jackie öppnar ny butik i Sollentuna Centrum

Sollentuna Centrum förstärker sitt butiksutbud och på torsdag den 18 augusti öppnar Jackie ny butik på plan 2. Det blir ett starkt tillskott i butiksutbudet som tillsammans med övriga aktörer på ett bättre sätt möter upp våra besökares önskemål inom mode.

-       Vi jobbar kontinuerligt med vår butiksmix och när trästråket på plan 2 skulle kompletteras så blev valet enkelt för oss då Jackie med sitt sortiment passar vår målgrupp utmärkt, säger Carl Isaksson, centrumchef.

Modekedjan Jackie har sedan tidigare fyra butiker i Stockholmsområdet, i sortimentet finns ett stort antal internationella varumärken såsom Burberry, Marc Jacobs, Barbour, Ralph Lauren, Michael Kors, Acne, Odd Molly och Filippa K.

-       När vi blev erbjudna lokalen så beslutade vi oss väldigt snabbt då vi direkt kände att Sollentuna Centrum med sin estetiskt vackra utformning och materialval passar vår kund väldigt bra, säger Torbjörn Roth, delägare Jackie.

Jackie i Sollentuna Centrum.

För mer information, var vänlig och kontakta

Carl Isaksson                     Center Manager                 Tel +46 8 623 33 77

Kenneth Jävervall               Leasing Manager                Tel +46 8 508 99 914

• detaljhandel
  • retail
  • jackie
  • mode
  • trend
  • burberry
  • marc jacobs
  • barbour
  • ralph lauren
  • michael kors
  • acne
  • odd molly
  • filippa k
  • modekedja
  • torbjörn roth
  • anna nylander
  • sollentuna centrum

• Stockholm

Nya Sollentuna Centrum är Sveriges första designorienterade köpcentrum, ett nytänkande centrum som inte bara är modernt och elegant utan också bekvämt och behagligt för alla sinnen, med plats för möten och egen tid, spännande butiker för inspiration, identitet och kvalitet. Sollentuna Centrum ägs och förvaltas av Steen & Ström AS, Skandinaviens ledande köpcentrumföretag med 44 köpcentrum i Sverige, Norge och Danmark, med en samlad köpcentrumomsättning på 45 miljarder SEK och 400 anställda.

Carl Isaksson

Presskontakt Centrumchef 08-623 33 77 Vår hemsida