Tydligare ljud i klassrummet - besök oss på SkolForum 29-30/10

Tydligare ljud i klassrummet - besök oss på SkolForum 29-30/10

Ljudmiljön i skolan är ett ämne som diskuteras flitigt. För att inlärningen ska fungera bra måste eleverna höra läraren.

På SkolForum 29-30 oktober på Stockholmsmässan kommer vi finnas på plats och presentera hur man enkelt kan erbjuda ett bra ljud till alla i klassrummet, inte bara elever med olika koncentrationssvårigheter, och samtidigt spara lärarens röst.

Välkommen att besöka oss i monter C01:31 där vi demonstrerar Roger SoundField i vårt lilla klassrum, eller lyssna till Anna K Lejon, leg. Audionom som föreläser om ljud i klassrum, på Norra scenen, måndag kl 11.25.