Save the Date: Sony Digital Press Event på CES 2021

Följ Sonys digitala pressevent online 11 januari 23:00-23:30 svensk tid (17:00 EST)

Det är snart dags för Sony att fira 50-års jubileum som utställare på CES (Consumer Electronics Show) och nu annonseras även deras agenda för eventet 2021. Under det helt digitala CES 2021 kommer Sony att visa upp sina senaste innovationer mellan den 11-14 Januari.

Sony kommer att vara på CES 2021 digitala stora scen så att registrerade medier kan delta på presskonferensen i realtid. Sonys presskonferens kommer dessutom vara tillgänglig för vem som helst att titta på via Sonys digitala eventplattform. Media kan dessutom få tillgång till och ladda ner allt CES-relaterat material från både Sony och CTA:s (Consumer Technology Association) digitala plattformar.

Mer detaljer om presskonferensen:

• VAD: Sony Digital Press Event på CES 2021
  • NÄR: Måndag 11 januari 23:00-23:30 CET (5:00 EST)
  • VEM: Nyckeltalespersoner från Sony
  • VART: Mer information för registrerade CES-deltagare kommer snart. Andra personer som är intresserade och vill titta på Sonys presskonferens kan göra det live och ta del av det senaste materialet via Sonys egna eventplattform som kommer lanseras inom kort.

Följ snacket på #SonyCES

• ces

Sony Corporation är ett kreativt underhållningsföretag på en solid grund av teknik. Från spel och nätverkstjänster till musik, bild, elektronik, bildsensorer och finansiella tjänster fyller Sony världen med känslor genom kreativitet och teknik. För mer information, besök http://www.sony.net/

Caroline Rebecca Schefte