Sony lanserar nya hörlurar till produktserien EXTRA BASS

Sonys nya hörlurar WH-XB900N har brusreducering, extra bas, stöd för röstassistans och upp till 30 timmars batteritid

Sony lanserar idag ett kraftfullt tillägg till produktserien EXTRA BASS som är dedikerad till att leverera bra ljud med djup bas. Med WH-XB900N brusreducerande hörlurar kan du försvinna in i musiken vart du än är med ett kraftfullt ljud och användarvänliga funktioner.

Med digital brusreducering stänger hörlurarna ute ljud i din omgivning för en detaljrik musikupplevelse. Genom ett lätt tryck på hörlurens högra kåpa sänks volymen snabbt för att du ska kunna höra viktiga ljud eller konversationer runtomkring dig. Med touch-styrning kan du svepa längs ena kåpan för att spela, pausa, backa, hoppa över en låt eller justera volymen.

WH-XB900N har upp till 30 timmars speltid (med brusreducering på) utan sladd samt en snabbladdningsfunktion som ger upp till en timmes sladdlös speltid efter bara tio minuters laddning.

Hörlurarna är optimerade för Google Assistant, Amazon Alexa och din smarta telefons inbyggda röstassistent som exempelvis Siri för en smartare, röststyrd upplevelse.

Pris och tillgänglighet

WH-XB900N kommer finnas tillgänglig i färgerna blå och svart med ett cirkapris på 2.100 SEK. Tillgänglighet beräknas till juli 2019.

För mer information om EXTRA BASS-serien, besök:

• ljud
  • extrabass