​Sonys nya kompakta Single Soundbar – mäktigt ljud i elegant och slimmad design

• Djupa basgångar och brett surroundljud med inbyggd subwoofer och S-Force Pro Front Surround
  • Kompakt elegant design som lätt anpassar sig till rummet och kommer i två färger

Sonys nya 2.1ch Compact Soundbar HT-SF200 levererar en bioupplevelse direkt hem till vardagsrummet. Den nya modellen kommer med inbyggd subwoofer som gör att du inte missar något ljud i dina favoritfilmer och TV-program. Designen är utformad för att snyggt kunna komplettera den möbel den är placerad på.

Med en inbyggd subwoofer som stödjer Dolby Digital codec får du oöverträffat ljud. Trots den kompakta storleken får du känslan av att vara omgiven av högtalare tack vare S-Force PRO Front Surround, helt utan att behöva dra kablar runt rummet.

Lätt att koppla upp

Nya SF200 erbjuder möjligheten att koppla upp din TV via HDMI ARC, optisk kabel eller Bluetooth®[1]. Genom Bluetooth®-funktionen är det också möjligt att koppla upp sig med andra smarta prylar i hemmet. SF200 har också ett USB-uttag.

HT-SF200 och HT-SF201 finns tillgängliga från februari/mars till ett cirkapris på 2 600 kr.

För mer information, vänligen kontakta:

Lene Agaard, PR Communications Manager Sony Electronics Nordic lene.aagaard@eu.sony.com

Sony Corporation är en ledande tillverkare av ljud, video, bild, spel, kommunikation och produkter inom informationsteknik för konsumenter och för professionella användare. Sony är, med delarna music och pictures, datorunderhållning och online-verksamheter, unikt positionerat att vara det ledande elektronik- och underhållningsföretaget i världen. Sonys totala försäljning under räkenskapsåret som avslutades i mars 2017 uppgick till uppskattningsvis 76 miljarder dollar. Sonys globala webbplats: www.sony.net

[1]För Bluetooth®-uppkoppling krävs BRAVIA® som stödjer Bluetooth® A2DP(A2DP (Advanced Audio Distribution Profile))

• ljud
  • sf200