​AC/DC är ETTA på svenska albumlistan med nya ”POWER UP”

​AC/DC är ETTA på svenska albumlistan med nya ”POWER UP”

Vi säger stort grattis till Angus Young, Brian Johnson, Cliff Williams, Phil Rudd och Stevie Young i AC/DC som går rakt in på svenska albumlistans förstaplats med sitt nya album ”POWER UP” som släpptes den 13 november. ”POWER UP” är bandets sjuttonde fullängdsalbum och detta är första nya musiken från AC/DC sedan 2014. Lyssna på albumet här!

AC/DC:s trogna fans världen över har tagit emot nya albumet med öppen famn och stor entusiasm och kärlek.

På nya albumet har bandet återförenats med producenten Brendan O’Brien som arbetade med AC/DC på albumen ”Black Ice” 2008 och ”Rock Or Bust” 2014. Uppladdade till max är nu bandet redo för nästa årtionde tillsammans med deras tolv nya spår där signatursoundet och alla andra kraftfulla klassiska ingredienser ingår.

Vi säger GRATTIS till AC/DC!

POWER UP!

pwrup.acdc.com