blink-182 pressbild

blink-182 släpper nya albumet “ONE MORE TIME…” den 20 oktober

Fredagen den 20 oktober släpper blink-182 sitt nya, efterlängtade album ”ONE MORE TIME…” via Columbia Records. Detta är första albumet med bandets originaluppsättning Mark Hoppus (bas och sång), Tom DeLonge (gitarr och sång) och Travis Barker (trummor) sedan 2011. Redan i morgon torsdag släpps nya singeln och musikvideon ”ONE MORE TIME”.

Bandet presenterar nya albumet “ONE MORE TIME…” med en 4 minuter lång trailer där Mark, Tom och Travis möter Zane Lowe i ett ärligt och härligt snack om livet och karriären. Albumet är producerat av Travis Barker och är inspelat under bandets utsålda renunionturné som tagit blink-182 till arenor och stadiums världen över. Bandet gästade Stockholm förra veckan för ett utsålt, efterlängtat och nostalgiskt gig på Avicii Arena.

ONE MORE TIME… - LÅTLISTA
1. ANTHEM PART 3
2. DANCE WITH ME
3. FELL IN LOVE
4. TERRIFIED
5. ONE MORE TIME
6. MORE THAN YOU KNOW
7. TURN THIS OFF!
8. WHEN WE WERE YOUNG
9. EDGING

10. YOU DON’T KNOW WHAT YOU’VE GOT
11. BLINK WAVE
12. BAD NEWS
13. HURT (INTERLUDE)
14. TURPENTINE
15. FUCK FACE
16. OTHER SIDE
17. CHILDHOOD

Nu längtar vi efter 20 oktober och ”ONE MORE TIME…” med blink-182!

Följ blink-182 här: