JUSTIN TIMBERLAKES NYA ALBUM ‘THE 20/20 EXPERIENCE’ SLÄPPS 18 MARS!

JUSTIN TIMBERLAKES NYA ALBUM ‘THE 20/20 EXPERIENCE’ SLÄPPS 18 MARS!

Justin Timberlakes nya album "The 20/20 Experience" släpps den 18 mars och idag blev det officiellt att Justin Timberlake uppträder på Grammy Awards på Staples Center i Los Angeles Söndagen den 10 februari.

För första gången på fyra år ställer sig den 6-faldigt nominerade artisten Justin Timberlake på Grammys scen när det LL Cool J ledda eventet går av stapeln i början av februari.

Samma kväll uppträder artister som The Black Keys, FUN, Rihanna och Taylor Swift. Amerikanska Grammys kommer att kunna följas online på GRAMMY.com och på YouTube.

Justin Timberlake släppte nyligen singeln ’Suit & Tie’ feat Jay-Z som har slagit rekord både på radio och listor runt om i värden.

’Suit & Tie’ rusade rakt upp i toppen på iTunes i inte mindre än 31 länder, bland annat USA, UK, Sverige och Frankrike. Låten slog också Timberlakes tidigare rekord med ’Sexyback’ i antal sålda digitala singlar sålda första veckan med mer än 300 000 sålda ex. Singeln dundrade in på amerikansk radio och blev den snabbast växande låten av en soloartist någonsin. ’Suit & Tie’ gick direkt in på plats #14 på Billboards Top 40 Airplay Chart.

Lyric videon för ’Suit & Tie’ feat Jay-Z ser ni här.