Kygo släpper nya singeln "Gone are the days" w/ James Gillespie idag

Kygo släpper nya singeln "Gone are the days" w/ James Gillespie idag

Världstjärnan Kygo är tillbaka med ny musik. På singeln "Gone are the days" som släpps idag har han teamat upp med brittiska sångaren & låtskrivaren James Gillispie som med sin raspiga och melodiösa röst blivit en viral sensation med singlar som "What You Do" och "Don't Let Me Get Me".

LYSSNA HÄR: https://Kygo.lnk.to/GoneAreTheDaysDC

För nästan ett år sedan släppte Kygo sitt tredje studioalbum Golden Hour inkl. stora hits som "Higher Love", "Like It Is" och "Lose Somebody". I slutet av 2020 hade albumet redan nått över en miljard streams. I början av mars anordnade Kygo en hyllad och storslagen digital konsert direkt från en bergstopp i Sunnmøre Alperna i Norge. En show som Kygo arbetat med under en längre tid och kom ur att han ville skapa en speciell upplevelse att ge till fansen under pandemin.

FÖLJ Kygo: SpotifyInstagram I Youtube