Omslag: Milan Gurbin

​Macky släpper singeln ”PA PA” från kommande debutalbum!

Lyssna: Macky.lnk.to/PAPA

Senast vi hörde Macky var i början av 2020 när han släppte Vinterdepress 2 feat. Thrife, Haval och Dree Low. Under de senaste månaderna har Macky varit i studion och jobbat på ny musik och nu är det dags att släppa singeln PA PA från hans kommande debutalbum som släpps i höst.

'PA PA' handlar om en period i mitt liv och saker jag gått igenom. Låten är en del av mitt kommande album som jag släpper i höst. - Macky.

I höstas släppte Macky singeln TESLA feat. Einár som snabbt klättrade upp till plats 2 på Spotify Topp 50, låten gick nyligen dubbelplatina och har idag över 16 miljoner streams. Tillsammans med releasen släpptes även musikvideon som trendade i flera veckor på Youtube och har idag setts över 2 miljoner gånger. Under två år som artist har Macky skapat sig en stark fanbase och hunnit streama över 45 miljoner gånger på Spotify med tidigare nämna låtar samt debut-EPn Genom Alla Väder som släpptes i fjol.

PA PA släpps idag via Sony Music. Låten är skriven av Macky och producerad av Manny Flaco.

FÖLJ MACKY: Youtube Instagram Spotify