Migi släpper idag debut-EP:n "Bättre Tider"!

Migi släpper idag debut-EP:n "Bättre Tider"!

Idag 27 november släpper Migi sin debut-EP Bättre Tider.

LYSSNA HÄR: https://Migi.lnk.to/EPbattretider

I februari i år debuterade 20-åriga Migi med låten Mamma, en hyllningslåt till hans bortgångna mor. I somras kom uppföljaren - Bättre Tider (inkl. musikvideo)en hoppfull låt om att livet kan vara svårt ibland men att bättre tider kommer. Låten berörde många och har idag över en miljon streams på Spotify. Under hösten har vi fått höra låtarna OUH och Diabla och nu är debut-EPn äntligen här, en EP på 6 spår.

Låtlista Bättre Tider:

1. Femton
2. Diabla
3. Allting som sker
4. Chasing
5. OUH
6. Bättre tider

Bättre Tider släpps idag via Sony Music. EP:n är skriven av Migi och producerad av Buddha Vybez, Nordik Beatz, AQ Beatz och Kayen.

FÖLJ MIGI: Instagram Youtube Spotify