Fotograf: Sandra Thorsson

​Molly Sandén och estraden släpper singeln ”Smartare”

LYSSNA: https://mollysanden.lnk.to/Smartare

Molly Sandén och estraden släpper tillsammans singeln Smartare som har release idag den 28 juni.

Molly Sandén blev förra året den mest streamade kvinnliga svenska artisten på Spotify. Nyligen släppte hon sitt andra svenska album Det bästa kanske inte hänt än som fått fantastiskt mottagande av såväl kritiker som fans. Molly har redan i år hunnit streama över 35 miljoner gånger på Spotify med låtar som Den som e denRosa Himmel, Va det då? och Hata mig.

Estraden debuterade i år och har hittills hunnit släppa tre singlar. Debutsingeln Vårt år har redan hunnit streama platina. Uppföljande singeln Vi två har i skrivande stund över 2,6 miljoner streams. Nyligen släppte bandet sin tredje singel Inget som nu.

Smartare släpps idag den 28 juni via Sony Music / Milkshake.

Följ Molly: Facebook| Instagram | Twitter | Youtube

Följ estraden: FacebookInstagramYoutube