​Molly Sandén släpper "Rosa Himmel" – soundtrack till Netflix första svenska originalserie "Störst av allt"

LYSSNA: https://MollySanden.lnk.to/Rosahimmel

Idag den 5 april släpper Molly Sandén en cover på Jonathan Johanssons låt Rosa Himmel. Låten är soundtracket till Netflix första svenska originalserieStörst av alltsom även släpps idag i sex delar. Serien bygger på boken Störst av allt skriven av Malin Persson Giolito, som var den mest sålda boken under 2017.

Jag har alltid älskat den här låten och att få sjunga den live på en stor Netflix-inspelning i en kyrka där alla började gråta på beställning va en sjukt mäktig upplevelse. Jag själv började böla direkt. – Molly Sandén.

Rosa Himmel släpps idag 5 april via Sony Music.