​ZAYN etta på albumlistan i Sverige, USA och UK med ”MIND OF MINE”

​ZAYN etta på albumlistan i Sverige, USA och UK med ”MIND OF MINE”

ZAYN gör succé världen över med sitt debutalbum ”MIND OF MINE” som släpptes 25 mars. ZAYN toppar inte bara svenska albumlistan och Billboardlistan i USA – utan även albumtopplistan i UK, Kanada, Australien, Nya Zeeland, Norge och Frankrike. ZAYN är den första brittiska manliga soloartisten att toppa Billboardlistan med ett debutalbum. Han är också den första artisten från Storbritannien att toppa albumlistorna i både USA och UK med ett debutalbum.

När ”MIND OF MINE” släpptes rusade det till toppen på iTuneslistorna i 83 länder - och i USA streamades låtar från albumet över 28 miljoner gånger under releaseveckan.

ZAYN gästade iHeartRadio Music Awards i New York i söndags och där uppträdde han med bland annat nya singeln “LIKE I WOULD”.

Lyssna på ZAYNS debutalbum ”MIND OF MINE” här:

www.inZAYN.com
www.facebook.com/ZAYN