Foto: Patrik Skoglöw

Sator - Brown Eyed Son - ny video!

Videon till Brown Eyed Son spelades in vid SATORs gig på Partille Arena 16 september tidigare i år. Tanken med videon var att på enklast sätt visa upp ett legendariskt band i sitt rätta element - på scenen. Ett element som SATOR ännu till denna dag, 25+ år in i karriären, hanterar på ett sätt få andra band mäktar eller kan mäta sig med. Under videons 2 minuter och 10 sekunder får tittaren en intensiv inblick i vad SATOR är, förblir och alltid kommer att stå för - Rock n roll with a slice of punk and everlasting coolness.

Bandet kommenterar videon:
Vilken turné det blev !
Vi tar en liten paus nu men återkommer 2023 med fler spelningar.
Ni kan se lite filmsnuttar från turnén i vår nya video till Brown Eyed Son från vårat senaste album ”Return of The Barbie-Q-Killers”
Videon gjordes av Patrik Skoglöw.
Vi syns snart, Sator

Sator - Return of The Barbie-Q-Killers /Wild Kingdom Records / Sound Pollution!

Lyssna på skivan här!