Spelberoendet tar ingen sommarsemester!

Spelberoendet tar ingen sommarsemester!

- Restriktionerna från pandemin börjar avta, vilket även innebär att lagom till semestrarna slår även landets alla fysiska kasinon upp dörrarna igen. Detta tillsammans med en redan kraftig ökning från ett pågående fotbolls-EM gör att tillströmningen av hjälpsökande är fortsatt väldigt hög, under en period  där säkert många tror att man gör andra saker än att spela. Men med många år i branschen vet vi på Spelfriheten att spelberoendet inte tar någon semester och hur viktigt det är att kunna få hjälp direkt. Därför har vi självfallet öppet dygnet runt, 7 dagar i veckan hela sommaren. Vår chattfunktion hittas på www.spelfriheten och är ett enkelt sätt att snabbt komma i kontakt med likasinnade.

Vill man hellre ringa så går det att göra på 08 - 37 43 00. Vi är otroligt stolta att kunna ha samma öppettider som både alla fysiska kasinon samt alla nätbaserade spelbolag. Ingen ska behöva känna sig ensam avslutar  marknadschefen Adam Kirstein Reuterswärd.