Återlanseringen av Små Bubbles Tutti Frutti: Nu Tillgänglig i Systembolagets Fasta Sortiment från den 1 september

Nyhet -

Vi är glada över att meddela den efterlängtade återlanseringen av Små Bubbles Tutti Frutti, den fruktiga alkoläsken som har erövrat smaklökar överallt och nu återvänder till marknaden med ännu större tillgänglighet. Från och med den 1 september kommer Små Bubbles Tutti Frutti att vara en del av Systembolagets fasta sortiment, och detta markerar en ny milstolpe för drycken som har blivit en favorit bland många.

Små Bubbles Tutti Frutti är känd för sin enastående smakprofil som kombinerar olika frukter i en perfekt balans, och dess karakteristiska bubblor som ger en extra touch av liv och glädje. Den återlanseras med samma underbara smak och kvalitet som gjorde den så omtyckt från början.

Att inkludera Små Bubbles Tutti Frutti i Systembolagets fasta sortiment är ett stort steg framåt för att göra den tillgänglig för ännu fler människor. Oavsett om det är en intim middag, en avslappnad sammankomst eller en festlig tillställning, är Små Bubbles Tutti Frutti den perfekta drycken för att höja stämningen och sätta en fruktig twist på ögonblicket.

"Vi är glada över att kunna erbjuda Små Bubbles Tutti Frutti till våra kunder som en del av vårt fasta sortiment. Dess unika och uppfriskande smakprofil har gjort den till en populär favorit, och vi är säkra på att den kommer att fortsätta sprida glädje och njutning bland våra kunder", säger Rai Fierro VD på Spivi.

För de som har väntat på chansen att återuppleva Små Bubbles Tutti Frutti och för dem som ännu inte har upplevt dess förtjusande smaker och sprakande bubblor, är väntan snart över. Ta del av återlanseringen den 1 september och upptäck en ny nivå av fruktig njutning.

Pris 15,90 + pant | 250 Ml | 4% alkohol