Små Bubbles Lima Limon

NYHET – Små Bubbles Lima Limon, första sockerfria smaken.

Idag lanseras den nya smaken Små Bubbles Lima Limon i Systembolagets beställningssortiment.

Små Bubbles är den läskande alkoläsken från Små Sure-familjen. Sedan 2020 har två smaker lanserats på Systembolaget och nu är det dags igen.

Små Bubbles Lima Limon är den första sockerfria varianten som man hoppas ska möta efterfrågan av just sockerfria produkter. Lima Limon har en frisk smak av citron och lime och som de tidigare smakerna kommer även denna på burk.

Sedan tidigare finns två smaker av Små Bubbles på Systembolaget; Små Bubbles Mango & Pineapple och Små Bubbles Tutti Frutti.

Små Bubbles Lima Limon avnjuts bäst väl kyld tillsammans med härligt sällskap och passar för alla festliga tillfällen.

Produkten är vegansk och sockerfri.

Små Bubbles Lima Limon | Alkoholhalt: 4% | Pris: 19,90:- | Artikelnummer: 56188