Rock oil - Nyhet på Systembolaget

Rock oil - Nyhet på Systembolaget

Spivi är stolta över att presentera "Rock Oil," en spännande ny bitter som tar sin inspiration från det traditionella receptet från Nordsjö Bitter och utmärker sig genom sin utsökta smak av lakrits och noga utvalda kryddor. Denna unika bitter är redo att erbjuda konsumenter en smakupplevelse som hyllar den klassiska smaken av Nordsjö Bitter och sätter fokus på den djärva smakkombinationen av lakrits och kryddor.

Smakupplevelsen

Med "Rock Oil " kan konsumenter förvänta sig en smakresa som inleds med en förförisk lakritston och följs av en subtil kryddig palett. Denna kombination ger en kraftfull smakupplevelse som är perfekt att njuta av som en digestif eller som ett elegant komplement till en speciell stund.

Tillgänglighet

"Rock Oil" kommer att finnas tillgänglig för köp från och med 7 September i Systembolagets beställningssortiment.

RockOil

Pris: 249 kr

Alkoholhalt: 30%

Volym: 70 cl

Spivi AB är en del av Spivi Scandinavia och är en ledande distributör i alkoholbranschen. Gruppen är med dotterbolagen Spivi, IVY Nordic och Carl Wine verksam med dotterbolag i hela Norden. Spivi importerar bland annat produkterna Små Sure, Aviation Gin, Kingsbarns Single Malt, Westward Whiskey, Rickhouse Bourbon, Madre Mezcal och Råstoff.