Träningsläger Fotboll till Spanien

Träningsläger Fotboll i Spanien

Spanien har länge vart det mest populära alternativet för träningsläger för Svenska lag. Landet erbjuder bra väder och förutsättningar för ett lyckat träningsläger. Vi på Sportstravel har själva kvalité säkrat alla våra anläggningar som håller högsta kvalité.

Träningsläger till Barcelona erbjuder en pulserande storstad med ett stort utbud av shopping och sevärdheter. På ett träningsläger till Barcelona kan ni även se stadens stolta fotbollslag FC Barcelona i La Liga inför 98 000 åskådare.

Vill ni åka till den mest solsäkra delen av Spanien erbjuder vi träningsläger till Malaga och Alicante området där ni har närheten till havet men även stort utbud av shopping.

Kontakta oss redan idag för ett lyckat träningsläger!