@by_therese_

Inspireras av @by_therese_

Under våren har Gripsholm samarbetat med Therese Direnius som är digital kreatör och driver kontot det fina kontot @by_therese_. Så här beskriver Therese sig själv.

"Inredning har alltid varit ett stort intresse för mig, och jag skulle säga att min stil går åt det skandinaviska och minimalistiska hållet. Jag vill att hemmet ska ge en känsla av lugn och harmoni, och inreder gärna i en neutral och ljus färgskala med detaljer i trä. Jag använder mig också av mycket textilier för att få den där varma och ombonade känslan som jag själv tycker är viktig i ett hem."

Nedan hittar ni hennes Gripsholmfavoriter i hennes hem på bilder hon själv tagit!

PÅSLAKANSET VINTAGE
En av hennes favoriter är vårt bästsäljande påslakanset vintage. Det är tvättat och i 100% fantastiskt mjuk bomull, här i nyansen Smoke. Påslakanset Vintage är ett perfekt val för dig som önskar hög kvalitet till ett bra pris. Här bäddat hemma hos @_by_therese_!

KUVERTLAKAN I BOMULLSPERCALE

Upplev den ultimata sömnupplevelsen med deras kuvertlakan i härligt krispig percale som ger en sval känsla, här i färgen Linen Beige. Kuvertlakan omsluter madrassen och ligger på plats natt efter natt. Testa själv!

ULLPLÄD

En underbar varm pläd i 100% ull med dekorativa tofsar, här i nyansen Cobblestone. Perfekt för en mysig kväll i soffan eller en sval sommarkväll på balkongen. Den passar överallt!

LYXIGA HANDDUKAR
Tjocka, mjuka och lyxig badhanddukar i 100% bomullsfrotté med hög absorptionsförmåga. Här i färgen Mole, välj bland flera harmoniska och jordnära toner. Så fint!