Inspireras av @aamandaemilias

Inspireras av @aamandaemilias

Under våren har Gripsholm samarbetat med Amanda Svarfvar som är digital kreatör och driver kontot @aamandaemilias. Så här beskriver Amanda sig själv.

"Jag är utbildad inredningsstylist så för mig är det viktigt att få in ett djup i hemmet som gör att det känns ombonat och att man får en wow-känsla när man kliver in. Jag skulle säga att jag framförallt har en skandinavisk stil men älskar att blanda så att jag får till mitt egna intryck. Jag använder mig av neutrala färger i min bas men försöker samtidigt få in lite färgklickar här och var för att skapa en kontrast."

Nedan hittar ni hennes Gripsholmfavoriter i hennes hem på bilder hon själv tagit!

PÅSLAKANSET VINTAGE

Bästsäljande vintage-tvättat påslakanset i 100% bomull här i nyansen Walnut. Perfekt för dig som önskar hög kvalitet till ett bra pris.

PÅSLAKANSET LINNEBLANDNING
Ett klassiskt påslakanset tillverkat av linneblandning är aldrig fel. Produkten har en en mjuk känsla med härlig lyster som aldrig går ut tiden. Jag gillar det vita allra bäst och det blev så snyggt i kombination med vintage Walnut . Ett hållbart alternativ.

ULLPLÄD
Varm pläd i 100% ull med dekorativa tofsar, här i nyansen Cobblestone. Perfekt för en mysig kväll i soffan eller en sval sommarkväll på balkongen.

KÖKSHANDDUK I LINNEBLANDNING
En snygg och praktisk inredningsdetalj till köket. Tillverkade i linne- och bomullsblandning är denna kökshandduk mycket slitstark.

Vi har samarbetat med flera inluencers och digital kreatörer under våren, här kan se alla våra samarbeten.