Inspireras av @elihome_style

Inspireras av @elihome_style

Under en tid nu har vi samarbetat med härliga Elionor som ändrar och stylar om mest hela tiden. Hon driver kontot @elihome_style och hon gillar en mix av både modernt och klassiskt. Så här beskriver Elionor sig själv.

"Mitt inrednings intresse tog fart när barnen blev lite större och jag fick mer tid. Jag tänker ofta på färg, form och detaljer. Ändrar, stylar och fotar. För mig är det som en pågående process, mitt stora intresse. Ändrar efter årstid med textilier och färgkombinationer med inslag av naturfärger som beige och vitt. Byter sällan ut möbler utan får till en mysig skandinavisk känsla med ljus interiör och trädetaljer .Tycker om det moderna men även det klassiska. På sommaren fyller jag hemmet med dahlier från trädgården."

//Elionor

UTVALT AV ELIONOR

När det gäller vårt SOVA sortiment så har Elionor hela tre produkter hon vurmar för.

Det är vårt klassiska bäddset i mjukaste bambu med vackra satängränder. Det ger ett lyxigt intryck och det är en speciell härlig tyngd i bäddsettet.

Hon är också förtjust i vårt härliga bubbliga bäddset bäckebölja i den mustiga färgen valnöt som är snyggt att matcha med slätt vitt.

Elionor är också väldigt förtjust i våra kuvertlakan där hon testat vårt vita i bambu som matchar bäddsettet. Det har formsydda hörn så det ligger på plats hela natten och är otroligt mjukt.

Ur vårt BADA sortiment har Elionor valt ut våra handdukar och badhanddukar även här i färgen valnöt. Ja, valnöt är en färg som går väldigt bra till våra nordiska svarta, vita och grå badrum. Det ger en varm och mjuk känsla till ett ganska hårt och kalt rum.