GRIPSHOLMS VÅRKOLLEKTION ÄR HÄR!

GRIPSHOLMS VÅRKOLLEKTION ÄR HÄR!

Vi lyssnar på våra kunder och har valt att följa den omönstrade klassiska linjen till vårens kollektion 2023. Vi presenterar våra favoritkvalitéer som, bambu, bäckebölja och vintage i sköna ljusa kulörer, dämpade pasteller i blått, linnebeige, grönt och ljuvligt rosa som följer tidens trend.

Gripsholms bädd är klassisk och stilren i hög kvalité där vi fokuserar på tygets väv och struktur. En storsäljare som fått nya färger är bambu med smala strama ränder som ger vacker hotellinspirerade "look" till sovrummet.

En annan favorit är bäckebölja med kanske något nostalgiska och krispiga ojämnheter i väven som gör sig extra fint i morgonljuset. En självklarhet i sommarsängen.

Den grova bomullsvåfflan på vårt fina överkast kommer nu i naturvitt och matchar Gripsolms bas och nyheter.

Vi önskar er en skön vår och sommarsäsong!

// Designer Maria Bannura