GÄ direkt till innehÄll
Favoriten vid en lĂ„ng helgfrukost đŸ€Ž

BlogginlÀgg -

Favoriten vid en lĂ„ng helgfrukost đŸ€Ž

Gillar du ocksÄ att börja helgen med en lÄngfrukost med det lilla extra?

Se till att fÄ ut det bÀsta av helgen. Först och frÀmst, sov ut! En av de stora fördelarna med helgen Àr att du inte behöver stiga upp tidigt för att gÄ till jobbet eller skolan. SlÀpp lös din inre morgontrötthet och sov sÄ lÀnge du behöver.

NÀr du vÀl har vaknat upp, svep morgonrocken kring dig och njut av en god kopp kaffe eller te. Kanske baka scones eller göra en hÀrlig smoothiebowl?

Spela din favoritspellista för att skapa skön stÀmning och för att börja dagen pÄ rÀtt sÀtt. Om du kÀnner dig lite rastlös, ta en promenad eller jogga en runda. Det Àr en utmÀrkt start pÄ dagen och hjÀlper dig att vakna till liv. Och det bÀsta av allt, du kommer att kÀnna dig hÀlsosam du fÄr i gÄng endorfinproduktionen.

Helgen Àr till för att du ska ÄterhÀmta dig, sÄ ta det lugnt och njut av din helgmorgon. Det finns ingen brÄdska att göra nÄgot annat Àn att bara vara sÄ du kan strosa runt i din morgonrock lÄngt in pÄ dagen.

Terry, morgonrock i harmonisk brun ton. Tillverkad av 100% bomullsfrotté har den god absorberingsförmÄga och kÀnns samtidigt mjuk mot huden. Morgonrocken Àr perfekt att svepa in dig i efter en hÀrlig dusch, till de mysiga kvÀllarna i soffan eller för att avnjuta en lugn och lÄng frukost.

Matchande bruna handdukar i 100% mjuk bomullsfrotté. Finns i bÄde smÄ och stora storlekar sÄ att du enkelt kan skapa en enhetlig kÀnsla i ditt badrum. Givetvis finns det Àven en matchande badrumsmatta