Gutz nyheter våren 2024

Gutz nyheter våren 2024

Våren har kommit till Gutz och den nya katalogen är på plats. Den innehåller många härliga nyheter som vi tror kommer bli favoriter.

Vi har satsat på ett funktionsunderställ till dam herr i en blandning av viskos, silke och ull. Det är mjukt och följsamt i en härlig djupgrå melange. Perfekt under!

Vi har i år också uppdaterat vårt seamlesslinne som nu fått fina lite nättare axelband. Det är precis som innan onesize då det är väldigt mjukt och stretchigt. I paketet får man ett vitt och ett svart - perfekt i basgarderoben!

Till barn hittar man de efterlängtade mjuka shortsen i härlig ljusgrå färg. De har mjuk resår, snodd i midjan och en ficka med blixtlås till att förvara nycklar eller mobil. En verkligen efterlängtad produkt.

När det gäller underklädeslådan så har vi två nya trosor; en boxer och en string. Det är egentligen gamla favoriter som fått både nya färger och ny snyggresår med diskret logotype. I paketet finns både svarta, vita och ljusgröna trosor.

Kom i gång med er försäljning redan i dag
! Känner ni inte till oss så kan ni självklart skicka efter ett gratis intressepaket så skickar vi över ett produktprov tillsammans med katalog och nödvändig info.

Välkomna att bli en i vårt gäng!
Gutz-teamet