Vårens katalog är på plats!

Vårens katalog är på plats!

Vi längtar efter våren och vi längtar efter kommande cuper och klassresor. För att finansierar cupresor och klassresor krävs i dag en ganska stor plånbok. Låt oss på Gutz hjälpa er att komma i väg.

Genom att sälja våra sport- & underkläder till grannar, vänner och mammas/pappas kollegor kan ni finansiera en stor del av er resa. Hos oss hittar ni produkter som alla behöver från storlek 122/128 - XXL. Kom i gång direkt och bli först ut i ert område med att sälja Gutz. Ett försprång kan ge er extra klirr i kassan.

Vårens/sommarens nya katalog finns på plats och du kan bläddra i den här. Är ni inte bekanta med oss sedan tidigare så välj att skicka efter ett gratis intressepaket så kan vi berätta mer.

Katalogen är fylld med många härliga nyheter så som underställ i en skön blandning av viskos, silke och ull till både dam och herr. Det finns även mjuka härliga shorts till barn med en praktisk ficka med blixtlås och en skönt seamless damlinne i svart och vitt. Vi har också utökat med två nya trosvarianter med mjuk och skön resår i både boxer- och stringmodell i riktigt sköna färger. In och kika!

Har ni några frågor så kontakta oss på info@gutz.se.

//Gutz-teamet