Training Camp Stockholm – nytt hett träningsevent

Training Camp Stockholm – nytt hett träningsevent

De är kända för sina Training Camp i Portugal, Turkiet och Thailand. Men nu i helgen arrangerar Springtime Training Camp Stockholm vilket blir en del utav Sveriges största tränings- och hälsoevent, Fit For Life WKND.

– Sverige och Stockholm är ett jätteintressant resmål och alla våra kunder finns i Sverige och vill även träna på hemmaplan. Genom att erbjuda Training Camp-koncept i Stockholm gör vi det lättillgängligt och vi tror att vi kommer att nå många nya kunder som nu får chansen att testa på vårt koncept.

Vi tycker att det är otroligt roligt att kunna få göra det vi gör bäst även här hemma i Sverige, säger Patrik Yderberg VD på Springtime.

Instruktörer och föreläsare av högsta klass

Över 120 olika träningspass och föreläsningar att välja mellan under 3 dagar, löpning med Anders Szalkai, stärk dina muskler med Mårten Nylén och Martin Lidberg, fightas med Jörgen Kruth och Rickard Nordstrand, dansa med Tobias Karlsson och Annika Sjöö och yoga med Malin Berghagen. Vi erbjuder dessutom ett stort utbud av föreläsningar med namn som Mia Törnblom, Blossom Tainton Lindquist, Pär Johansson, Kristina Andersson, Ari Riabacke och Oscar Jöback.

– Jag åker hem från Mallorca för att vara och både föreläsa samt hålla i yogapass under Traning Camp Stockholm. Det är alltid roligt att jobba med Springtime och jag vill absolut inte missa chansen att vara med nu när detta erbjuds i Stockholm säger Malin Berghagen.

Fit For Life WKND – 27-29 november - Stockholmsmässan

Fit For Life WKND är nordens största livsstilsmässa inom hälsa. Under ett och samma tak arrangerar 3 olika mässor: Allt för Hälsan, Fitnessfestivalen och Acadermia samt träningseventet Training Camp Stockholm

Springtime har kombinerat resor och idrottande sedan 1986. Det började med löparresor till New York Marathon och utökades sedan till spännande lopp världen över. År 2000 introducerades träningsresekonceptet ”Training Camp”. Springtime är idag Nordens största arrangör av träningsresor med verksamhet i både Sverige och Norge.

Patrik Yderberg, VD Springtime, patrik.yderberg@springtime.se, 070 792 26 87