Martin Waern är affärsområdeschef för nationell säkerhet på SRS Security

Missa inte SRS och Martin Waern inta scenen på SKYDD 2022

Nya hot kräver nya lösningar – hur skyddar vi våra verksamheter i ett förändrat säkerhetsläge?

Det är titeln på Martin Waern och Daniel Sjödins, COO på Securify, anförande på SKYDD 2022. Missa inte detta kl 11.05 den 25/10 2022!

"Ett förändrat världsläge innebär nya hotbilder för Sverige och organisationer som verkar här. Hur måste vi anpassa oss nu och framöver för att möta nya typer av hot på en strategisk nivå? Och vilka krav ställer lagstiftningen?Även på en operativ nivå måste vi uppdatera våra arbetssätt för att möta nya hotbilder, till exempel med hjälp av ny teknik. Hur kan vi kombinera ny säkerhetsteknik som drönare och laser med mer traditionell teknik för att effektivisera skyddet och höja säkerheten? Vad görs redan idag, och hur ser det ut om fem år?"

Henrietta Gahn

Presskontakt Head of Marketing and Communications @ SRS Security My LinkedIn

Ett heltäckande säkerhetsbolag. För alla lägen.

SRS Security är en ledande leverantör av säkerhetstjänster för privatpersoner, myndigheter och företag.
Vi erbjuder lösningar inom fysisk-, personal- och cybersäkerhet samt strategisk säkerhetsledning. SRS vision är att alla ska ha rätten till att känna sig trygg och sätter stort fokus på ett proaktivt och långsiktigt arbete för att förebygga incidenter, risker och hot mot människor och verksamheter.

SRS Security