STANLEY Security utses till Sveriges bästa leverantör av säkerhetsteknik 2018

STANLEY Security har utsetts till årets bästa leverantör av säkerhetsteknik i Sverige 2018. Utmärkelsen Custice Awards delas ut efter Sveriges största undersökning av kundnöjdhet, till det företag som har flest nöjda kunder i sin kategori. Utifrån 1,2 miljoner svar från företagsundersökningar hämtade ur Custice intervjudatabas, får man fram vinnarna i respektive kategori.

- Att vinna Custice Awards känns prestigefyllt eftersom det är kunderna som utser vinnaren genom de företagsundersökningar som Custice genomför. Vi på STANLEY Security är stolta över att ta emot detta pris. Våra kunder är alltid vårt största fokus och denna utmärkelse är ett kvitto på att det arbete vi gör är uppskattat. Att vi vinner Custice Awards är till stor del tack vare vår starka organisation och duktiga medarbetare, som med hög kompetens alltid strävar efter att leverera sitt allra bästa, säger Niclas Gustafsson, sälj- och marknadsdirektör.

”En Custice Award-vinnare har alltid:

1. Sina kunder i fokus.
2. Löser kundernas problem.
3. Har en löpande god kommunikation med sina kunder.
4. Ger alltid det lilla extra i service och omtanke.
5. Uppmärksammar sina kunders förändringar och förändras med sina kunder.
6. Har stor förståelse för kundernas marknad och kan komma med lösningar innan allt för stora förändringar uppstår”

(Citerat från: http://custice.se/custice-awards)

• Företagande

STANLEY Security är en global säkerhetsleverantör och erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. Vi ingår i Stanley Black & Decker-koncernen med fler än 60 000 anställda runt om i världen. I Sverige finns STANLEY Security på mer än 30 orter med över 900 medarbetare. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. Läs mer på STANLEYSecurity.se