Start-Up Stockholm kommer till Gustavsberg den 13 juni

Torsdagen den 13 juni kl. 10-12 i Gamla Porslinsfabriken, Gustavsberg Hamn har alla som bär på en affärsidé möjlighet att träffa rådgivare från Start-Up Stockholm och NyföretagarCentrum Nacka Värmdö Tyresö. På plats är även rådgivare från bland andra SEB och PwC.

Samma morgon mellan kl. 8.30 och 10.00 genomför FrukostAkademien Nacka Värmdö ett frukostmöte med tema Entreprenörskap och Starta Eget. Under denna första del berättar bland annat två lokala entreprenörer, Lennart Söderberg och Renée Hydén, om sina erfarenheter som företagare.  Läs mer om frukostseminariet och anmäl dig här >>

Detta är ett unikt tillfälle att knyta nya kontakter och ställa frågor till experterna. Kom och få hjälp att omvandla affärsidén till ett livskraftigt företag!

Eventet, som är en del av FrukostAkademien Nacka Värmdö, arrangeras av Start-Up Stockholm i samarbete med Nacka kommun och NyföretagarCentrum Nacka Värmdö Tyresö. Detta är det sjunde eventet i Start-Up Stockholms Länsturné 2013 som därefter fortsätter till fyra andra kommuner. Syftet är att stimulera fler till att starta företag och få befintliga företag att växa.

Start-Up Stockholm erbjuder kostnadsfri nyföretagar- och innovationsrådgivning, metodutveckling och insatser för att främja företagande. Start-Up Stockholm är ett initiativ av Stockholms NyföretagarCentrum i samarbete med Stockholms stad, Almi Företagspartner, Länsstyrelsen, Tillväxtverket, SEB, PwC och Trygg-Hansa