NY KASSALAYOUT MED FOKUS PÅ AVSLUT

Förhindra avbrutna köp med en optimerad kassa och öka din försäljning. Ta bort onödiga fält för en enklare köpprocess med mindre scrollande, färre steg och kortare väntetid. Allt med fokus på själva avslutandet av köpet. (ingår från MELLAN-butiken version 6)

En, två eller tre kolumner

Med bara ett knapptryck väljer du mellan en, två eller tre kolumner i kassan. En responsiv design använder hela skärmbredden medan det för mobiler automatiskt fungerar som en överskådlig kolumn. Dra nytta av den visuella balansen genom att ta bort alla onödiga fält och samla alla steg för en överskådlig blick på en sida.

Genom att undvika scrollande underlättas köpprocessen. Ju enklare och snabbare desto mer försäljning och färre som avbryter köpet i kassan.

Tips! Förutom att du kan ta bort onödiga fält, går det självklart också att lägga till egna fält som tex registreringsnummer, förening eller sälj ID. Dessutom väljer du vilka fält som ska vara obligatoriska, tex mobilnummer för SMS-avisering.