Starweb lanserar Kampanjpaket

E-handelsleverantören Starweb lanserar en helt ny tjänst till e-handlare som sprider varumärke och boostar försäljning genom attraktiva och inspirerande kampanjerbjudanden. Kampanjpaketet vänder sig till små och medelstora handlare och kommer inte bara skapa mervärde till handlaren utan även ge dem en unik helhetslösning. Med kampanjpaketen utökar Starweb sina tjänster som kompletterar den redan mycket funktionsrika e-handelsplattformen.

Starweb erbjuder idag en användarvänlig och funktionsrik e-handelsplattform med fokus på försäljning, tillväxt och automatiserade flöden. Handlaren erbjuds dessutom unik responsiv design, SEO optimering on page och Google Ads. Nu lanseras även Kampanjpaket för att sprida varumärke och boosta försäljning ytterligare. Totalt släpps tre paket; Kampanj Bas, Kampanj Pro och Engångskampanj.

I kampanjpaketen ingår uppstart och uppföljning med en digital expert inom Google Ads och Google analytics. Duktiga designers tar fram unik bannerdesign med säljande och klickvänliga texter i format som är anpassat både för desktop och mobil. Handlaren får även uppsättning av kampanjer i Googles sök- och displaynätverk samt underlag och summering vid kampanjens slut. Totalt ingår fyra kampanjinsatser på ett år i Kampanj BAS och Kampanj PRO där handlaren själv bestämmer när de fyra tillfällena äger rum. Perfekt för Black Friday, Jul, Nyårsrea och en årsdag!

I Kampanjpaketet PRO ingår även innehåll för ett nyhetsbrev i form av text och bild. Vill du ha en enklare variant går det bra att välja Engångskampanj för att locka webbutikens besökare till köp genom en enskild kampanj.

Tjänsten går helt i linje med vår strategi att erbjuda en helhetslösning med fokus på försäljning. På marknaden ser vi ett ökat intresse för tjänster med helhetstänk och det är därför otroligt roligt att kunna erbjuda en paketering som hjälper våra kunder att bygga varumärke, driva försäljning och bli ännu bättre på e-handel! Johan Lindstedt, Starweb

Kostnaden för Engångkampanj ligger på 9 900 kr. Priset för Kampanj BAS är 29 900 kr/år och Kampanj PRO är 54 900 kr/år

Läs mer om Kampanjer