Pressinbjudan: Branschöversikten 2015 – vilket är branschens största företag?

Tid: Tisdag 15 december kl 16.00-17.30
Plats: Almega, Sturegatan 11, Stockholm

Svenska Teknik&Designföretagens Branschöversikt ger en detaljerad kartläggning och marknadsöversikt av arkitekt-, teknik- och industrikonsultbranschen i Sverige, Norden och Europa. Den innehåller bland annat färska topplistor och en unik sammanfattning av de 300 största svenska arkitekt- och teknikkonsultkoncernernas omsättning, antal anställda och lönsamhet.

Branschöversikten 2015 presenteras tisdagen den 15 december kl 16.00. David Cramér, STD-företagens marknadsanalytiker, presenterar topplistor och trender bland branschens aktörer.
Monica von Schmalensee, vd White Arkitekter, och Per Göransson, vice vd Projektengagemang, gör en kort återblick på året som gått och blickar framåt på vilka utmaningar som branschen står inför. Anders Persson, näringspolitisk chef på STD-företagen, medverkar också i panelen.

Jonas Falk: jonas.falk@std.se eller 08-762 67 03.

• industrikonsulter
  • teknikkonsulter