Smash Into Pieces är samlade på Örebros Pizza Hut restaurang. Fotograf: John Gyllhamn

SAMARBETET MELLAN PIZZA HUT & SMASH ÄR NU OFFICIELLT

ÖREBRO, 2 juni 2023 - Gick Pizza Hut & Smash Into Pieces ut med ett gemensamt inlägg på Instagram om nyheten om samarbetet mellan dom.

För en vecka sedan var Smash Into Pieces på plats i Pizza Huts restaurang i Örebro för inspelning av innehåll inför samarbetet. Det bjöds på mycket skratt och framförallt mycket smarriga måltider att avnjuta. Inspelningen skedde under en sen eftermiddag och det befann sig en del gäster inne i restaurangen som fick sig en rejäl överraskning när hela bandet var på plats. Det var flera som ville stanna och fotas med bandmedlemmarna.

Efter att meddelandet hade gått ut på sociala medier fick bandet och Pizza Hut många positiva reaktioner. En av kommentarerna som går att läsa i kommentarsfältet lyder; ´´Xlnt kombination. Rock och pizza. Succé´´ .

Under lördagen hörde man även radiostationen Mix Megapol nämna att Smash Into Pieces har inlett ett samarbete med en välkänd pizzakedja - även dom beskrev synergin mellan pizza och rockmusik som helt perfekt!

Vad detta samarbete kommer att ge för resultat kan man bara ana, men det är tydligt att det kommer att bli något alldeles extra och en smakupplevelse som heter duga.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.