Smash Into Pieces, Per Bergquist, Apoc, Chris Adam Hedman Sörbye, Benjamin Jennebo

SMASH INTO PIECES FÖRLÄNGER UPPDRAGET MED STEELSTAR AGENCY

Smash Into Pieces slog igenom i årets Melodifestival och tog sig direkt till final där de slutade på en tredje plats och skrev därmed historia som den första rocktakten som placerat sig så högt i en final.

- Efter många år av hårt arbete är det fantastiskt att Smash Into Pieces fått så mycket uppmärksamhet och nått ut till en ny stor publik. Vårt hårt arbetande PR team Anna och Lisa har varit en stor del i detta och vi är nu glada över att nu förlänga vårt samarbete under hela 2023, säger Magnus Lundbäck Creative Director för Smash Into Pieces

- Vi är otroligt glada och tacksamma att vi får fortsätta göra PR för Smash och att vi får vara en del av denna stora framgång. Sverige älskar bandet och det finns en stor efterfrågan på att få samarbeta med bandet. Vi har mycket spännande på gång och det är mycket som händer just nu, stora turnéer, TV program, festivaler och bra rotation på de största radiostationerna, säger Lisa Stålstierna och Anna Oldne

Lisa Stålstierna driver artist och talangagenturen Steelstar Agency som erbjuder artist management, PR,varumärkessamarbeten, sponsring och skivbolag. I agenturen finns en rad nationella och internationella artister som bland annat Frans, Liamoo, Dotter, Lisa Ajax, Hammerfall, m.fl.

Anna Oldne driver Anna Oldne PR & Event AB och har idag kunder som Go Greener Feel Better, TV4, Affordable Art Fair mfl.

Steelstar Agency är en artist & talangagentur med fokus på varumärkespositionering och kommersiella samarbeten.
Här finns framgångsrika artister och talanger som Smash Into Pieces, Liamoo, Dotter, Lisa Ajax, Frans, Hammerfall, Within Temptation, Andreas Wijk och podcastduon Louise Winblad & Julia Wiberg och influencern Alexandra Nilsson m.fl.