Omslagsbilden för låten ''Watching over you''.

Smash Into Pieces aktuella med nya singeln "Watching Over You"

"Suspicion, attraction and connection is what I feel as I´m watching over you". Singel "Watching Over You" med Smash Into Pieces släpptes idag fredagen den 4 augusti.

Smash har spenderat sommaren på hemmaplan i Sverige med ett flertal spelningar runt om i landet samt en del TV framträdanden. I höst väntar en två månaders lång turné i Europa men i december är de tillbaka i Sverige igen för ytterligare fler spelningar.

Singeln "Watching Over You" blir singelsläpp nummer fem inför det nya albumet som släpps i höst. Låten är en blandning av elektrisk spänning och ett gåtfullt möte, lyssna och dras med i det oemotståndliga krafterna som styr oss. Kliv in i det okända och låt "Watching Over You" förtrolla dina sinnen.'

- "Watching Over You" handlar om hur passion förvandlas till besatthet, till den punkten där du inte längre är dig själv och skulle göra vad som helst för att få känna den där glöden igen, säger Per Bergquist gitarrist i bandet och låtskrivare till låten.

Steelstar Agency är en artist & talangagentur med fokus på varumärkespositionering och kommersiella samarbeten.
Här finns framgångsrika artister och talanger som Smash Into Pieces, Liamoo, Dotter, Lisa Ajax, Frans, Hammerfall, Within Temptation, Andreas Wijk och podcastduon Louise Winblad & Julia Wiberg och influencern Alexandra Nilsson m.fl.