Omslag till ljudboken Ezzi och Ozzian, De sju fallen - del 1

De sju fallen - Ny ljudbok av Erik Thulin!

Ny ljudbok av Erik Thulin

Idag publicerar Odd Publishing den första titeln i en serie ljudböcker av författaren Erik Thulin med titeln Essi och Ozzian – De sju fallen. Serien är en kriminalroman för unga vuxna i åldern 8-14 år, där det finns ledtrådar i berättelsen, så publiken uppmuntras att hitta dem innan svaret ges efter varje kapitel. Stilen är Nordic Noir.

"Detta är ett mycket spännande steg och minnesvärt datum för oss", säger Tony Greenwood, VD, Odd Publishing.

Erik Thulin är författare och har skrivit ett femtontal böcker. Bland annat ljudboks-succén serien Jordbunden på Storytel och under senaste året aktuell med böckerna Den tjuvaktiga författarinnan och Brukshundsmorden. Inriktningen på skrivandet pendlar mellan spänningsromaner, deckare, ungdomsböcker, sci-fi och ren galenskap. Han är bosatt i Motala, före detta journalist, polis, attackdykare och kräftfiskare. Under sina tio år som polis arbetade han bland annat som narkotikapolis och utredare innan han avslutade som operativt ansvarig för mediafrågor i polisregion Öst. Många av upplevelserna som polis har hamnat i hans böcker...

Essi och Ozzian är en serie ungdomsdeckare i ljudboksformat för ungdomar. Serien består av tre böcker som släpps i tur och ordning varje månad. Ljudböckerna finns att ladda ner på alla de mest kända streamingplattformarna, inklusive Storytel, Bokbeat, Nextory, och kommer att finnas tillgängliga på alla svenska bibliotek.

"Vi är glada över att arbeta med en sådan fin grupp av streamingtjänster som gör det möjligt för oss att nå ut till en mycket bred publik." säger Tony Greenwood.

Odd Publishing, ett mediehus som arbetar med olika uttryck. Vi vill vara modiga och våga producera berättelser från Skandinavien som är spännande och lite "out there" och pröva nya sätt att berätta dem på ett innovativt sätt. Genom vårt nätverk, uppbyggt under många år, vill vi representera och presentera detta för en internationell marknad och öppna upp en större publik för våra författare.

För mer information:
PR-kontaktnamn: Tony Greenwood
Telefonnummer: +44 79905 90505
Svenskt nummer: 073 714 08 28
E-post: info@oddpublishing.com

Kontakt med författaren:
Erik Thulin 0705 880 161
oddobollan@gmail.com
Webbplats: www.oddpublishing.se

Odd publishing

87 Fore Street,
Hertford,
Hertfordshire,
Storbritannien
SG14 1AL

Stevali Försäljning & Marknad AB hjälper förlag med deras försäljningsarbete och är ett stöd i utgivningsfrågor som exempelvis
prissättning, titlar och format. Under årens lopp har vi jobbat med en stor bredd av olika genrer, författare och företag.