STILL deltar på Elmia Automation

STILL deltar på Elmia Automation

Den 14–17 maj medverka intralogistikleverantören STILL på den ledande automationsmässan för svensk tillverkningsindustri, Elmia Automation i Jönköping. Besökare kommer ha möjligheten att utforska de senaste innovationerna och automationslösningarna på den mest kraftfulla marknadsplatsen inom branschen.

Elmia Automation har varit en framträdande mässa på Elmia sedan 2012 och erbjuder besökare en unik möjlighet att interagera med framtidens innovationer och automationslösningar. Evenemanget inkluderar spännande seminarier, live-demonstrationer, inspirerande talare och inte minst engagerade utställare.

Besökare vid STILL:s monter kommer att få en exklusiv titt på ledande automationslösningar, såsom den höglyftande palltrucken iGo Easy och den flexibla ACH 10 (AMR).

- Vi står redo att prata med dig om hur vi kan framtidsäkra din verksamhet med våra avancerade och skalbara lösningar. Kom och träffa oss för att ta del av våra idéer och innovationer, säger Reke Salievski, vd STILL Sverige AB.

Tid och plats

• Tisdag 14 maj – torsdag 16 maj 09.00-17.00